2015. október 13., kedd

Egy éve az óvodában


Elérkezett a szeptember én pedig izgatottan léptem át az óvoda küszöbét az első napon. Milyenek lesznek a gyerekek, milyen lesz a csoport... rengeteg kérdés futott át bennem.  Aztán folyamatosan megismertem a munkatársakat, gyerekeket, a szülőket, az óvodai életet. Szinte pillanatok alatt érkezett el a Karácsony, majd a következő pillanatban már a Húsvétra készülődtünk. Hová tűnt el ilyen gyorsan az idő?
Rengeteg új tapasztalattal, élménnyel gazdagodtam nap mint nap, ezenkívül a nyáron fantasztikus lehetőséget kaptam az Erasmus+ pályázat által.
Majd újra elérkezett a szeptember és ugyanazzal az izgalommal vártam a gyerekeket, az új nevelési év új kihívásait. Ebben az évben is sok élmény és izgalmas nap vár rám, ebben biztos vagyok.

Ha az ember utánapillant a napoknak, egybeolvadva látszanak, mint a sorban járó távolodó emberek. Pedig egyenkint külön-külön mentek el előttünk, és mindegyiknek megvolt a maga arca.
/Tormay Cécile/

                          Horváth Katalin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése