2015. október 27., kedd

Egy nagyszerű csapat tagjaként...

Leírhatatlan érzés még most is, hogy az óvoda küszöbét, ahová egykor én is jártam, már óvodapedagógusként léphetem át, és olyan kolléganők vesznek körül, akik egykor engem pátyolgattak kislányként. Mint minden pályakezdő én is tele voltam félelemmel, azonban ezt nagyon hamar le is küzdöttem, hála annak a csapatnak, amelynek a részese lehetek. Hihetetlen volt azt látni, hogy a sok évet maguk mögött hagyó kolléganőim még ma is milyen lelkesedéssel végzik a munkájukat, és mennyire innovatívak. Nagyon örülök neki, hogy Cseréné Marczal Zsuzsával, és Pavlicsek Helgával dolgozhatok együtt, hiszen már most ez idő alatt rengeteget tanultam tőlük és biztos vagyok abban, hogy ez így lesz a jövőben is. A nyuszis csoportba járó gyerekek és én is nagyon jó kezek között vagyunk. 
Köszönöm szépen az óvoda vezetőjének, Kovács Tibornénak és az összes többi kolléganőmnek, hogy ilyen gyorsan befogadtak engem és én is a csapat részesének érezhetem magamat. 


       Czompó Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése